یادداشت‌های یک دانشجوی مدیریت رسانه از جشنواره فجر ۲

آیا کلاه قرمزی پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۱ خواهد شد؟

کلاه قرمزی جزو پرمخاطب‌ترین فیلم‌های بعد از انقلاب ایران است. این فیلم طرفداران پرشماری دارد و امسال در جشنواره فجر قسمت دیگری از این فیلم را شاهد خواهیم بود. آیا این فیلم پدیده سال ۹۱ خواهد شد؟

عوامل فیلم تلاش می‌کنند تا فیلم برای جشنواره آماده نمایش شود.

برگ برنده‌های فیلم اما چیست؟

اول این که فیلم حاصل تلاش دو ساله نویسنده و کارگردان است و با نیاز‌سنجی مخاطب و همچنین بررسی خواست‌های گروه سنی کودک و نوجوان دو شخصیت مهم دیگر به شخصیت‌های داستان اضافه شده است. تلاش گروه سازنده بر این است تا فیلم نظر قشر کودک و نوجوان که در حال حاضر نسبت به دو دهه گذشته بیشتر شده است را بتواند جلب نماید و با زمان پخش مناسب در سال ۹۱ بیش از ده میلیون نفر را به سوی سینما بکشاند.

دوم موسیقی فیلم که شامل پنج کلیپ است و  توسط محمدرضا علیقلی ساخته و آماده شده است احتمالا یکی از برگ‌های برنده فیلم باشد. مردم ما موسیقی و شادی دوست دارند.

کلاه قرمزی و بچه ننه احتمالا یکی از فیلم‌های پرفروش و مخاطب پسند سال آینده خواهد بود.

منتشر شده توسط رضا قربانی

که یک روزنامه‌نگاری فناوری است. برای اطلاعات بیشتر صفحه درباره مدیر رسانه را ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *