زمان برگزاری همایش مدیریت و اقتصاد رسانه تغییر کرد

استقبال فرهیختگان و دانش آموختگان رشته مدیریت رسانه سبب شد مسئولان برگزاری این همایش، زمان آن را به ۶ و ۷ اسفند ماه تغییر دهند.

به گزارش ستاد خبری همایش مدیریت و اقتصاد رسانه، زمان برگزاری دومین همایش مدیریت و اقتصاد رسانه به ششم و هفتم اسفند تغییر یافت. این تغییر به علت استقبال محققان، اساتید و دانشجویان برای ارسال مقاله، تدوین و طراحی مجدد نظامنامه و فرآیند اجرایی همایش و مطالعه و سازماندهی برای ایجاد دبیرخانه دائمی انجام شده است.

دکتر حمیدرضا حسینی دانا، دبیر همایش ضمن بیان این مطلب گفت: تا کنون بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه ارسال شده است اما هنوز برخی از اساتید و پژوهشگران موفق به ارسال آثار خویش نشده اند، از این رو تاریخ دریافت مقاله تا ۱۰ بهمن تمدید شده است.

بنا به گزارش ستاد خبری همایش عناوین کارگاه‌های آموزشی نهایی شده و فضای نمایشگاه جنبی نبز مشخص شده است.

دکتر حسینی دانا در این باره هم گفت: برگزاری هشت کارگاه تخصصی با همکاری گروه مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات با تایید هیات علمی به مجموعه کارگاه‌های آموزشی همایش اضافه شده است.

بعد از اتمام دوره‌های آموزشی، گواهینامه حضور و گذراندن دوره‌های تخصصی نیز به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

لازم به ذکر است این همایش با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران و معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای مدیریتی و اقتصادی در حوزه رسانه‌ها با حضور اساتید، اندیشمندان، صاحلنظران و دست اندرکاران رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود .

منتشر شده توسط رضا قربانی

که یک روزنامه‌نگاری فناوری است. برای اطلاعات بیشتر صفحه درباره مدیر رسانه را ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *