آغاز ثبت نام برای حضور در دومین همایش مدیریت و اقتصاد رسانه

ثبت نام برای حضور در دومین همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد رسانه آغاز شد. افسانه پرویزی، مسئول کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه، با اعلام این خبر گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق وب سایت همایش اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین علاقمندان حضور در کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از طریق مراجعه به وب سایت عناوین کارگاه‌های آموزشی و اطلاعات آن را دریافت کرده و پس از انتخاب کارگاه مورد نظر خود اقدام به ثبت نام نمایند.

همچنین زمان ثبت نام برای حضور در همایش و کارگاههای آموزشی تا ۲۵ بهمن ماه۹۰ ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، از تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند گردند.

گفتنی است در این همایش تعداد ۷ کارگاه آموزشی با عناوین زیر برگزار خواهد شد:

۱- شناسایی بازار رسانه‌ها و روش‌های ارزیابی آن، ۲- ثاثیر شبکه‌های اجتماعی بر فعالیت‌های اقتصادی مدیران رسانه‌ای، ۳- مخاطب‌شناسی و مدیریت بازاریابی کالا و خدمات رسانه‌ای‌، ۴- خط مشی‌گذاری در مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای (با رویکرد آموزشی)، ۵- مدیریت انگیزش کارکنان در موسسات رسانه‌ای، ۶- استراتژی رقابت در سازمان‌های رسانه‌ای، ۷- مدیریت در سازمان‌های مطبوعات تخصصی (مدیریت، کارکنان، تحریریه، واحد اقتصادی)

همچنین تعداد ۳ کارگاه دیگر نیز توسط کمیته ارتباطات سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با عناوین زیر برگزار خواهد شد:

Network Finance

Organization of culture and mass media

Entrepreneurship and Mass media

علاقمندان پس از گذراندن دوره‌های فوق، موفق به کسب گواهینامه معتبر آموزشی با تائیدیه دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها و دبیرخانه دائمی همایش خواهند شد.

لازم به ذکر است دومین همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد رسانه، ۶و۷ اسفند ماه سال جاری به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

یک دیدگاه برای “آغاز ثبت نام برای حضور در دومین همایش مدیریت و اقتصاد رسانه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *