کارگاه آموزشی سازمان ۲

در حاشیه همایش روز رسانه‌های اجتماعی کارگاه سازمان ۲.۰ برگزار خواهد شد. در این کارگاه و در ۹۰ دقیقه مخاطبان با مفاهیم سازمان ۲.۰ آشنا خواهند شد.

سازمان ۲٫۰ جزو مفاهیمی است که در ادامه موج ۲٫۰ سازی از هر مفهومی ایجاد شده است. آیا این مفهوم یک موج زودگذر است یا یک سونامی بزرگ؟ در دنیای علم و عمل کسب و کار، این سوال هنوز بی‌پاسخ مانده است. در حالی که علمای مدیریت مشغول بررسی پاسخ‌های مختلف هستند، متخصصان کسب و کار مزایای فراوان سازمان ۲٫۰ را روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌دهند.

اما در کارگاه سازمان ۲٫۰ چه چیزهایی مرور خواهد شد:

امواج تغییر

بررسی تاریخچه مدیریت کسب و کارها در چند دقیقه و این که عصر جدید مدیریت در کجای تاریخ مدیریت کسب و کارها قرار می‌گیرد. آیا جهان مسطح شده است؟

وب ۲٫۰ و نردبان کاربران رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

بررسی ابعاد مختلف وب ۲٫۰ و تعاریف دقیق آن. اصلا آیا این مفهوم قابل تعریف هست؟

تعریف سازمان ۲٫۰ با استفاده از ایده‌های اندرو مک‌آفی استاد مدرسه کسب و کار هاروارد و دانش‌آموخته دانشگاه MIT

آشنایی با مفاهیم SLATES و FLATNESSES

فرصت‌ها و چالش‌های سازمان ۲٫۰ برای کسب و کارها

اهمیت فرهنگ سازمانی در موفقیت سازمان ۲٫۰

مرور یک تجربه ایرانی و ارائه یک الگوی پیشنهادی

برای ثبت نام به سایت همایش روز رسانه‌های اجتماعی مراجعه کنید.

منتشر شده توسط رضا قربانی

که یک روزنامه‌نگاری فناوری است. برای اطلاعات بیشتر صفحه درباره مدیر رسانه را ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *