دومین همایش مدیریت و اقتصاد رسانه

دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و با حضور اندیشمندان و نظریه‌پردازان داخلی و خارجی حوزه مدیریت رسانه، آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این همایش بین‌المللی با مشارکت آکادمی علوم ایران واحد ۲ و تعدادی دیگر از نهادهای فرهنگی و علمی کشور برگزار خواهد شد.

عباس عزیزآبادی فراهانی – دبیر اجرایی همایش مدیریت و اقتصاد رسانه – با تشریح برنامه‌های همایش از اهدا جایزه ملی مدیریت و اقتصاد رسانه به برترین مدیران اقتصادی فعال در عرصه رسانه خبر داد و گفت: با حضور دکتر علی‌اکبر فرهنگی، از جایزه ملی اقتصاد و مدیریت رسانه رونمایی خواهد شد و با نظر کمیته علمی همایش و متولیان فرهنگی کشور مدیرانی که در زمینه افزایش مخاطب و درآمدزایی و حفظ استقلال مدیریت رسانه تحت سرپرستی خود موفق بوده‌اند، معرفی و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی با حضور اساتید مطرح داخلی و خارجی حوزه رسانه در حاشیه این همایش خبر داد و گفت:‌ علاقه‌مندان برای حضور در همایش و کارگاه‌های آموزشی و همچنین ارسال مقالات می‌توانند به آدرس اینترنتی این همایش www.mmec2.org مراجعه کنند.

دبیر اجرایی همایش مدیریت رسانه و اقتصاد با اعلام این‌که فراخوان ارسال مقالات از هفته آینده به تمامی مراکز دانشگاهی و رسانه‌یی ارسال خواهد شد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در سه محور رسانه و مدیریت – رسانه و اقتصاد – رسانه و توسعه) تا ۱۵ شهریورماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

توسط رضا قربانی

که یک روزنامه‌نگاری فناوری است. برای اطلاعات بیشتر صفحه درباره مدیر رسانه را ببینید.

2 دیدگاه

  1. سومین شماره مجله پنجره خلاقیت منتشر شد. در این شماره گفت‌وگویی اختصاصی با یک مدیر بازاریابی آمریکایی به نام مایا بوردو انجام شده است. هم چنین می‌توانید مطالبی از دکتر احمد روستا، بابک بختیاری، ال ریس، رابرت کیوساکی، برایان تریسی و… بخوانید. مجله پنجره خلاقیت نخستین مجله تخصصی روانشناسی کسب ثروت در ایران است.

  2. زمان برگزاری همایش مدیریت و اقتصاد رسانه تغییر کرد
    استقبال فرهیختگان و دانش آموختگان رشته مدیریت رسانه سبب شد مسئولان برگزاری این همایش، زمان آن را به ۶ و ۷ اسفند ماه تغییر دهند.
    به گزارش ستاد خبری همایش مدیریت و اقتصاد رسانه، زمان برگزاری دومین همایش مدیریت و اقتصاد رسانه به ششم و هفتم اسفند تغییر یافت. این تغییر به علت استقبال محققان، اساتید و دانشجویان برای ارسال مقاله، تدوین و طراحی مجدد نظامنامه و فرآیند اجرایی همایش و مطالعه و سازماندهی برای ایجاد دبیرخانه دائمی انجام شده است.
    دکتر حمیدرضا حسینی دانا، دبیر همایش ضمن بیان این مطلب گفت: تا کنون بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه ارسال شده است اما هنوز برخی از اساتید و پژوهشگران موفق به ارسال آسار خویش نشده اند، از این رو تاریخ دریافت مقاله تا ۱۰ بهمن تمدید شده است.
    بنا به گزارش ستاد خبری همایش عناوین کارگاه‌های آموزشی نهایی شده و فضای نمایشگاه جنبی نبز مشخص شده است.
    دکتر حسینی دانا در این باره هم گفت: برگزاری هشت کارگاه تخصصی با همکاری گروه مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات با تایید هیات علمی به مجموعه کارگاه‌های آموزشی همایش اضافه شده است.
    بعد از اتمام دوره‌های آموزشی، گواهینامه حضور و گذراندن دوره‌های تخصصی نیز به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.
    لازم به ذکر است این همایش با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران و معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای مدیریتی و اقتصادی در حوزه رسانه‌ها با حضور اساتید، اندیشمندان، صاحلنظران و دست اندرکاران رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود .

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *